boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, March 22, 2012

1Malaysia - 1Amah - 1Tugas

Malam tadi walaupun badan aku tak berapa sehat, tetapi susah nak lelap, sempat juga aku tatap TV3 soal jawab isu amah Indonesia...,
Apa cerita ni, isu sebegini PM tak boleh nak selesai,, itu pasallah, banyak hak-hak negara Malaysia terlepas ke negara asing terutama Singapura, tak payahlah aku nak senarai satu persatu, hangpa cari ambik sendiri..

Ataupun pemimpin UMNO memang lembik tengkok dengn asing, kalau tidak masakan satu ketika dulu Mantan PM Singapura Lee Kwan Yew risau isu air kalau PAS mentadbir negara...

Berbalik kepada isu amah Indonesia.. aku malas nak ulas banyak-banyak,,, tetapi apa yang aku rasa rakyat Malaysia asyik dok kena tipu dengan Najib jahanam.....

Suryana Sastradiredja

Kenapa semasa perbincangan awal antara Malaysia-Indonesia awal Januari lalu Malaysia dah bersetuju,, tetapi bila berhadapan dengan rakyat sendiri pihak Indonesia yang dipersalahkan... Klik indonesia-kl-setuju-satu-tugas-gaji-rm700-

Mungkin ada agenda tersendiri tak,,, ha ha ha,,,, pihak pembangkang yang dok pegi hasut pihak Indonesia... itu yang kerap aku dengar.....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari